Monday, 03 August, 2020

5 + 1 μυστικά για το νερό


Γνωρίζουμε όλοι πως το νερό είναι απαραίτητο στοιχείο για τον οργανισμό μας και την καλή υγεία. Έχετε όμως πάντα στο νου πως θέλει και το νερό τον τρόπο του. Πώς, πόσο και πότε πρέπει να πίνουμε το νερό.

1. Πιείτε ενάμισι λίτρο νερό την ημέρα.
Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, αυτή είναι η ελάχιστη ποσότητα νερού που πρέπει να πίνει ένα υγιές άτομο με γρήγορο μεταβολισμό.

2. Μην πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια του γεύματος.
Όταν πίνουμε νερό στη διάρκεια του φαγητού, δυσκολεύουμε την πέψη.
Είναι προτιμότερο αν θέλετε να πιείτε κάποιο χυμό ή κρασί.

3. Ο γυναικείος οργανισμός έχει περισσότερη ανάγκη από νερό.
Πράγματι, οι γυναίκες χρειάζονται περισσότερη ποσότητα νερού σε σχέση με τους άνδρες, γιατί όσο πιο μικρή είναι η μάζα του λίπους και όσο πιο μεγάλη αυτή των μυών, τόσο πιο ενυδατωμένος είναι ο οργανισμός.

4. Μην κάνετε κατάχρηση του μεταλλικού νερού.
Το μεταλλικό νερό επιδρά αρνητικά στα οστά και στις αρθρώσεις, προκαλώντας κάποιες φορές σοβαρά προβλήματα υγείας.

5. Δύο με τρία ποτήρια νερό κατά του άγχους.
Αν νιώθετε άγχος, δοκιμάστε να πιείτε δυο-τρία ποτήρια νερό, τα οποία είναι αποτελεσματικά κατά του στρες.

Συσκευασία

4Προτιμήστε το νερό σε γυάλινο μπουκάλι.
Το νερό σε γυάλινο μπουκάλι είναι πιο υγιεινό από αυτό σε πλαστικό, γιατί τα περισσότερα πλαστικά υλικά περιέχουν τοξικές ουσίες.
Υπάρχουν φυσικά και τα οικολογικά πλαστικά, τα οποία είναι ακίνδυνα για τον οργανισμό σας.
Για να ξεχωρίσετε μια οικολογική πλαστική συσκευασία από μια κανονική, απλά πιέστε το πλαστικό δυνατά σε ένα σημείο και περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα.
Αν στο σημείο αυτό που λυγίσατε, το πλαστικό ασπρίσει, σημαίνει ότι η φιάλη δεν είναι καλή.